Frequently Asked Questions


  •  Welke betaalmethodes worden op dit moment geaccepteerd? 

Op dit moment accepteren wij PayPal of betaling via Overboeken. Omdat wij een klein bedrijfje zijn willen wij de kosten zo klein mogelijk houden. Dit betekend dat alles handmatig gedaan wordt. Indien u geen PayPal heeft en dus kiest voor Overboeken ontvangt u van ons een mail met de factuur en een iDeal link van onze bank. Indien u wenst dit handmatig over te boeken en dus liever geen gebruik wilt maken van de link, hebben wij tevens in deze mail onze gegevens staan zodat u zelf het bedrag kunt overboeken. 


  • Via welk bedrijf verzenden jullie?

Wij verzenden standaard via PostNL. Indien dit niet mogelijk is voor diverse redenen is het ook mogelijk om het pakketje te verzenden via DHL, dit moet echter wel aangegeven worden bij de OPMERKINGEN bij uw bestelling. 


  • De bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen.

Dat is heel erg vervelend! Neem alstublieft contact met ons op waarom de bestelling niet naar wens is zodat we kunnen kijken naar een oplossing.


  • Ik wil graag een grote bestelling plaatsen, is er spraken van korting?

Een grote bestelling is altijd leuk maar brengt ook de nodige vragen met zich mee. Dit begrijpen wij volkomen! Het zijn super leuke cadeautjes om te schenken aan bijvoorbeeld cursisten of collega's. Wij spreken van een grote bestelling op het moment dat er meer dan 20 producten uit dezelfde categorie worden toegevoegd in de winkelwagen. Indien er gekozen wordt voor het zelfde product uit dezelfde categorie (bijvoorbeeld 20 olifantenzeepjes, categorie mini) mag u altijd een mail sturen om te kijken wat er te bespreken valt. 


  • Mijn zeepje is aan het "zweten". Wat kan ik hier aan doen?

Onze zeepjes worden gemaakt van "zweetvrije" zeep. Echter kan het voorkomen dat de zeepjes gaan zweten. Het zeepje vormt dan kleine druppeltjes/kristalletjes op de oppervlakte van het zeepje. Dit komt door het glycerine gehalte van het zeepje. Hoe vochtiger de ruimte, des te groter de kans is dat het zeepje zal gaan zweten. Dit heeft echter verder geen gevolgen voor de kwaliteit van het zeepje en is gewoon veilig te gebruiken maar heel mooi is het natuurlijk niet. Dit is op te lossen door een beetje pure alcohol (bijvoorbeeld van Kruidvat Alcohol Ketonatus 96%) in een spray flesje te doen. Spuit het zeepje royaal in en dep (niet vegen!) het zeepje droog met een keukenrol velletje. Het is belangrijk dat je het zweet niet laat opdrogen! Dan is het bijna onmogelijk om het zeepje dan weer mooi te krijgen maar gelukkig kan je het zeepje dan altijd nog gewoon gebruiken, ook na een alcoholbehandeling. ;) 


  • Mijn gewenste combinatie staat niet tussen de zeepjes. Wat moet ik nu doen?

Er zijn zo veel verschillende geur en kleur combinaties mogelijk dat het bijna onmogelijk is om alles in de webshop te zetten. Neem gerust contact met ons op en dan maken wij het zeepje geheel naar uw wensen zonder extra kosten!


  • Ik heb een Edelstenenzeep besteld maar het zeepje wordt nog steeds aangeboden op de site. 

Omdat wij een klein bedrijfje zijn proberen wij de kosten zo veel mogelijk te beperken. Dit brengt echter consequenties met zich mee waardoor onze webshop vrijwel niks automatisch doet. Omdat er van de Edelstenenzeep maar 1 van gemaakt is en onmogelijk een duplicaat van gemaakt kan worden heeft de eerste koper recht op dit zeepje. Er wordt gekeken naar de datum en tijd van bestellen en de koper krijgt een extra bevestiging van zijn/haar aankoop via de mail toegezonden samen met de factuur en eventuele betaal informatie. Vervolgens wordt het zeepje handmatig verwijderd uit de webshop. Omdat dit handmatig gedaan wordt kan het zijn dat dit een paar uur duurt. Wij proberen dit echter zo snel mogelijk te doen zodat wij geen kopers teleurstellen. Indien iemand een zeepje besteld die al verkocht is maar nog niet uit de webshop is gehaald word er contact met die persoon opgenomen.


  • Ik heb allergieën voor parfum, kan ik ook geurloze producten krijgen?

Wij willen graag dat iedereen van onze producten kan genieten, daarom hebben wij gekozen om te werken met Etherische oliën. In onze BLOG hebben wij het uitgebreid over de voordelen van Etherische oliën en waarom mensen eerder tegen Etherische oliën kunnen ondanks een parfum allergie. Indien u hier ook niet tegen kunt kunnen wij uiteraard onze producten ook geurloos maken! Neem even contact met ons op om dit te bespreken.